Powered By Blogger

tisdag 4 oktober 2011

Så trött

Sover i snitt 6,5-7 timmar per natt när jag ska jobba och känns som om det skulle behövas några timmar till.
Jag är så trött på morgonen, ja hela dagen näst intill, att jag nästan somnar på bussen.
I fredags och idag somnade jag på jobbet, en 45 min eller så. Lägga upp benen på bordet och lägga i hop ögonen.....zzzzzzzz....det behövs faktiskt.
Men är lite piggare nu....tror jag....

Gårdagen bestod av en ganska slapp arbetsdag. Sen hem till päronen för att hämta taxfree-godis.....
Sen ner till J för att åka med honom hem. Skönt att slippa åka buss....inte kul med den här ryggen...har haft känningar av fibron ett par dagar. Tänk er att ni legat på mage och solat topless ( skulle aldrig hända, jag vet ), och sedan bränt er. En sådan där riktigt smärtsam solsveda.....så känns det på min rygg....
Idag ska jag dock ta buss ända hem. J ska laga maten, det blir fiskpanetter med mos och sås.....han är inne i sin nattvecka vilket betyder att det blir han som får laga maten och i regel brukar jag hinna hem så att vi kan äta tillsammans innan det är dags för honom att åka.
När han väl har gjort det i dag ska jag bara diska och sen ställa mig i en varm dusch för att tillslut sätta mig framför tv:n....måste försöka komma i säng tidigt idag......måste!