Powered By Blogger

måndag 3 oktober 2011

Helgens förehavanden

Hej och hoppas att er helg varit bra.
Helgen brukar jag helga men jag vete fan om det blev något av den saken.
I lördags fick jag sova så länge jag ville, och det blev väl till cirkus 9.30. Men söndagen var jag tvungen att ta mig upp för att tvätta. Det fanns ingen senare tid.

Men annars i helgen då?
I lördags blev den en vända till älskade lilla C och hennes 5 (!) ungar, varav de två yngsta är bara ett par månader gamla. Bebisgos med andra ord.
J var ju på bröllop hela dagen och det ledde till min gourmetmiddag när jag kom hem på kvällen.
Varma mackor med ägg-och kaviarröra.....lite grönsaker till det.

I söndags var det som sagt var tvätt som gällde mellan 10-12. När J gått upp och gjort sig i ordning for vi i väg till Örsundsbro och Mickelsmäss.
Det blir typ samma sak här i Uppsala nästa måndag och tisdag.
Hittade faktiskt en ny plånbok, så då slipper jag gå och våndas över det nästa vecka. Men självklart ska jag gå på marknaden i Uppsala nästa vecka.

Jag vet inte om hur det kommer att bli med arbetet. Jag har fortfarande inte fått lönen och rent lagmässigt så kan jag gå utan uppsägningstid. Nu är min ombudsman på tjänsteresa och kommer tillbaka om ett par dagar.
Har skickat ett mail till henne så hon ser väl det när hon kommer tillbaka. Jag avvaktar tills dess.