Powered By Blogger

onsdag 5 oktober 2011

....*funderar på en bra rubrik, men det kommer inget *

....solen visar sig från sin bästa sida och lyser som bara den. Fast det märks ute att hösten är här.
Det är kallt och det blåser. Sommarvärmen har kommit och gått igen. Det är väl bara att suga i sig av detta vackra höstväder innan höststormarna kommer och knackar på.

I dag har jag varit lite produktiv.
Sökt två jobb....nja, det ena var en ren spontanansökan men det andra var en utannonserad tjänst.
Skulle jag mot all förmodan ro hem den så kommer jag att återvända till Sveriges största arbetsplats, Arlanda.
Men jag tror inte att det kommer att gå, men å andra sidan så vet man aldrig.

Igår var jag bra trött så det blev tidig kväll, tidigare än vanligt. Jag hade släckt vid 21.30....i kväll blir det nog där någonstans också. Måste försöka komma i fatt med sömnen lite.
Men jag känner i kroppen att den är psykiskt utsliten men det ska jag fanimej komma ifrån.
Bara att ge sig fan på att det ska gå. Ett steg bort från detta är ju att komma till rätta med sömnen.

Ska nog ta och skriva en ordentlig instruktion till J för morgondagens middag. Han ska panera fisk.....
Han kan det mesta när det kommer till att laga mat så jag tror nog att det kommer att gå bra.
Han ville ha rödspätta. Får kolla om de har några på Konsum när jag kommer hem, annars får han nöja sig med torskfiléerna vi har i frysen.
Hinner inte in till Hemköp innan jag åker hem.