Powered By Blogger

torsdag 29 september 2011

Segt

....nu och och för att inte tala om i morse.
Jag var så sanslöst trött att jag nästan somnade på bussen.
Men nu är det snart hemgång, ja....hem blir det ju inte direkt utan det blir i denna ordning:

1. Buss ner på stan, in på Hemköp och köpa korv och bröd
2. Buss till Akademiska och till blodgivningen för att bli tappad
3. Buss ner på stan för att kliva av vid Bäverns Gränd.
4. Till Apoteket Samariten för att införskaffa ett nytt ryggbälte ( Back On Track )
5. Till fots ner till garaget för att till slut göra J sällskap hem.

Påminde just mig själv om att jag måste flytta pengar så att jag kan köpa ett nytt bälte.....det är väl värt pengarna och jag såg att Vobis hade ökat sitt pris lite så nu kostar det typ lika mycket som på Apotek Samariten.
Ser ut som en bra plan. Det bästa nu är att det bara är en dag kvar på denna vecka. Vad det gäller min lön så har den inte kommit än och jag ger chefen frist till i början av nästa vecka, sen har jag faktiskt rätt att gå utan att behöva jobba uppsägningstiden ut.
Ska maila ombudsmannen på facket om detta och be om lite råd därifrån med.