Powered By Blogger

onsdag 2 mars 2011

Nästan så att vårkänslorna börjar komma....

Men de har ju tydligen sagt, de där vädergubbarna, att det bara är tillfälligt, denna värme eller vad man kan kalla det. Så det är väl bara att njuta innan det blir dags att plocka fram termobyxorna igen. Nej, skämt å sido så hoppas jag att det inte blir så.....för jag börjar lessna på kylan och framallt denna förbannade is som jag ligger i krig mot.
Nu har kroppen börjat kännas hyffsat normal igen i alla fall. Krampen i nackmuskeln har släppt. Har dock fortfarande lite svårt att vrida huvudet åt höger.....det är förutom det bara ryggen som känns. Sen är det ju det där oerhört snygga blåmärket på låret. Igår var det mörkblått, nu har det börja skifta lite i lila-gul-blå.....snart blir det väl grönt med.

Idag ska jag faktiskt åka bil hem. Ska till mamma och pappa och hämta en pidestal som är lite komplicerad att ta på bussen hem. Men innan jag går dit måste jag komma i håg att ta mig till Hemköp och köpa diskmedel, ett lass kyckling och en Billy´s eller nåt till lunch i morgon.
Vår middag kommer nämligen att avnjutas på Max idag så då blir det ingen matlåda.....