Powered By Blogger

torsdag 3 mars 2011

Ännu en dag med vackert väder....

...solen lyser och man har nästan vårkänslor....
Det är bara att hoppas på att kylan inte kommer tillbaka.
Känner mig fortfarande ganska tillfreds med mig själv. Värsta värken sedan faller i söndags har gett med sig. Jag har dock fortfarande svårt att böja mig i vissa lägen, men nacken är helt okej.
Jag kan nästan vrida huvudet som jag vill. Tar stopp åt höger med det är bara att stretcha....

Har just ätit luch bestående av pasta med lax och spenat. Köpte ICA´s egen igår och det var klart godkänt.
Hemma idag blir det kyckling, troligtvis Stinas med bulgur till. Kanske lite broccoli med.
Tänkte vara lite smart till i morgon så att jag slipper bära en matlåda när jag slutat i morgon.
Jag kommer att lägga ner maten i en plastpåse ( typ 3 liters ) och köpa en halvliters dricka så att jag kan lämna flaskan på jobbet. Man får inte vara dum.
Jag kommer att åka med J hem i morgon och tänkte ta en tur på stan innan jag går ner till garaget.......
Nej, nu ska jag diska min tallrik och sedan gå å hämta ut pengar till busskortet...