Powered By Blogger

måndag 7 februari 2011

Lusten har försvunnit....

...men jag hoppas att den kommer tillbaka snart. Kan vara vädret som gör att man hellre skulle ligga kvar i sängen hemma och fortsätta sova.
Men jag har ju lite att se fram emot....

* J beställde ett par saker (Twilight-saker) åt mig från Discshop som jag hoppas ska komma idag men det är mer troligt att de kommer i morgon.

* Sen har J lagt ett bud på tre par örhängen, givetvis också Twilightrelaterade, och den auktionen går ut i kväll tror jag att det var. Hoppas att det går vägen....

* Bara 3h och 25 min kvar att jobba idag. Jag har inte bestämt mig än om jag ska åka med J hem. Om jag gör det kommer jag att åka med mamsen ett tag på 9:an....

* Dagens problem löstes redan igår så man behöver inte fundera på det.....det blir falukorv och makaroner.....


Annars har det inte hänt allt för mycket den senaste tiden. Vi ska åka och kolla passen på onsdag och det verkar som om jag inte behöver byta ut mitt om man ska tro var som står på Amerikanska Ambassadens hemsida. Passet ska gälla under hela tiden man vistas i landet. Mitt går ut den 23 oktober så det ska väl inte vara någon fara, men ska ringa och kolla för säkerhetsskull......