Powered By Blogger

torsdag 27 januari 2011

Livet går utför

På lördag blir jag 33.....30 år kvar till pension.
Nä, ska sluta tänka så....

Det har hänt lite som jag enklast tar upp i punktform....

* USA-resan är bokad. Vi åker den 18 juni och kommer hem typ 3 juli...vete fan hur Vegas ligger i tid jämfört med oss....

* Har äntligen fått kontakt med min SIUS-handläggare. De kan gå med på en månads förlängning men jag tror nog att jag kan fixa till en anställning i stället.....

* Drömde härom natten att jag klippte mig.....min hjärna har inte släppt det och jag tänker nu på att KANSKE låta lite av lockarna falla......vilken ångest!!!

* Fest i morgon då....wooohoooo....skönt att få träffa lite av de gamla klasskamraterna. Måste komma ihåg att köpa en flaska Cola Zero....för det blir ingen sprit den här gången....

* Min....ja, vad ska man kalla det....svåra besatthet av Twilight fortskrider...tittade fjärde gången på Twilight (första filmen) i går.....men vad fan....det är den sortens romantik som gör mig alldeles varm....


Närmast då?
Ska väl ta en fika snart...sen vet jag inte. Verkar som om det kan bli en lugn dag. Kanske det blir till att hålla på med bokslutet, fast jag vet att det inte är någon idé.
Men. men.....det löser sig som flickan sa som käkade glödlampor