Powered By Blogger

torsdag 24 februari 2011

En deprimerande syn

....termometern i morse alltså!
-23 jävla grader!!!
Det var med andra ord bara att klä på sig som en annan Michelingubbe.....långfillingar och tights med tunna bomullsstrumpor då jag faktiskt tänkte ta mina varma och sköna fluffiga stövlar!!!
Linne, tunika, luvjacka och ovanpå det min stickade långkofta. Mössa, halsduk och dubbla vantar!
Lik förbannat frös jag på väg till jobbet.
Men de säger ju de där så kallade metereologerna att det ska vara slut på kylan nu......hoppas att det stämmer...


Förra veckan och bitar av denna har J kommit varje dag och sagt att han ätit semlor, han som inte ens gillar det. Här har en annan suttit och varit sugen på semla en lång tid. Nääää, då kommer gubben å säger: " Blev en semla idag med"....med vad i helvete!!! Jag då?!
Så jag gick ner till affären hemma i går för att kolla om de hade några. Hade de det då? ICKE!!
Så jag ska fanimej ha en semla idag och jag ska köpa en innan jag åker hem. Får bli en liten om jag hittar en eftersom en annan är laktosintollerant. Å laktosfria semlor måste förbeställas.....

I morgon ska jag träffa min lilla C och vi ska ut å äta. Troligtvis på Amazing Thai eller nåt. Så det gäller att komma i håg att bara ta med ett par mackor till lunch. Vad vi ska snacka skit alltså!!!
Få se om hennes mage växt nåt.....spännande!!! Hoppas att hon håller igen så att jag hinner hem innan bebben kommer. Den ska komma i augusti och vi kommer hem från USA den 3 juli....
Håll igen, C!!!!