Powered By Blogger

onsdag 23 februari 2011

Våren....

Jag har inget emot snö och vintern men nu får det fanimej vara nog. Det är snart mars och då ska det väl ändå inte krypa neråt -20 eller till och med lägre....det är inte rätt.
Det gör det så svårt att veta hur man ska klä sig. Är det riktigt kallt på morgonen får jag ta på mig täckbrallorna eftersom jag måste vänta på bussen i stan i typ en kvart.....och sedan lägga ner ett par byxor i kassen, som idag t.ex.
Det är sådana här temperaturer som gör att man vill krypa ner under täcket och gosa vidare.
Jag har ett sådant där varmt täcke, inte dun utan någon fibervariant.
Nä, jag saknar våren och vill att det ska komma skön värme så att man inte behöver klä sig som en annan isbjörn.

Annars då?
Har haft muskelvärk har till viss del fortfarande på två identiska kroppsdelar......orsaken är tyngd och jag vet att det kommer då och då. Kom dock på igår att det till viss del kan ha med ryggen att göra då jag haft lite trubbel med muskelvärk ungefär vid skuldrorna och det är ju samma höjd.
Är det inte det ena så är det det andra......

Räknar dessutom ner nu. Tisdag nästa vecka är det dags att börja göra lite nytta. Jag går över i anställning och dessutom på heltid....jag har inte jobbat heltid sedan den där månaden på UL 2003.....( ja, jag har jobbat där....med att göra tidtabeller och distribuera dem )
Skönt kommer det att bli att få en "riktig" lön på kontot......