Powered By Blogger

tisdag 11 januari 2011

Vända två....

...just avklarad.
Det vill säga att jag har just läst ut Breaking Dawn för andra gången och med det alla fyra böckerna. Man blir ju fast liksom...och idag kommer Eclipse att bli beställd och gör vi det före 16 så kommer den imorgon förhoppningsvis....
Gissa vad jag ska göra i helgen när J jobbar??
Kommer ju att vara hemma, kanske inte på lördagen då jag kanske får komma hem och se mamma och pappas nya lägenhet......

Tänkte ta en sväng till LundeQ nu när jag slutat och och kolla om det finns några bra böcker.....i värsta fall får jag väl göra en djupdykning i lådan under sängen. Om jag kommer ner så långt vill säga. Jag har ju fortfarande ont i ryggen, och inteblir det bättre av att man måste åka buss på dessa förbannande vägar. Vägen hit till jobbet är rent förrädisk. Tänkte ta bussen ner på stan i dag för att kolla hur det ser ut åt andra hållet. Med risk för värre ryggvärk.....

Men jag har i alla fall ett ställe jag kan sitta på utan att det gör ont, men där kan jag inte sitta hela tiden.....toaletten!!!