Powered By Blogger

tisdag 25 januari 2011

Uppdatering

En läkare från blodcentralen ringde upp mig igår och var väl lite bekymrad....skulle det fortsätta så här kanske det inte vore så bra att jag fortsatte som blodgivare. Skulle yrseln fortsätta så skulle jag kontakta min husläkare, så vi får väl se hur det blir. Nu verkar det som om min yrsel kan bero på något annat, troligtvis att det är något som ligger i kläm. Antagligen i vänster axel eller uppe i nacken, för jag känner att det gör ont.

Festen närmar sig och det verkar som om det blir en hyffssat bra uppslutning. Det ska bli kul att träffa alla igen, de som kommer.

Idag är det också en sådan här dag som jag hellre hade legat kvar i sängen och fortsatt sova.
Men inte då, det var bara att masa sig upp medan J fortsatte att dra timmerstockar.
När jag kommer hem blir det bara att ställa sig och diska. Sedan göra mat och diska lite till.
Men när J åkt till jobbet ska jag ha en Eclipse-stund....
Men det stör mig att filmen har blivit nominerad för en Razzle, dvs det pris som delas ut till de sämsta filmerna, skådespelarna osv under året som gått. Undra om det var någon som var på dåligt humör den dagen.....