Powered By Blogger

lördag 18 december 2010

"Lånat" men modifierat

Nu har lag lånat denna idé av kusin Jennifer.....men gör den lite annorlunda

Om mig
Ganska harmonisk numer....skriver gärna noveller och ser någon bra dokumentär

Min familj
Föräldrar och en massa kusiner utspridda

Hur jag fixar mitt hår
Då jag har långt hår och tillika tjockt så är det inte så våldsamt mycket jag kan göra. Borsta igenom det och sätta
upp det i en svans, vilket i regel kräver 4 snoddar. Eller för enkelhetens skull bara fläta det lätt....
Måste ha det flätat nattetid annars lägger jag mig på håret och det gör att det blir liiiite svårt att resa sig.

Min syster
Har inga syskon, men bästisen C står mig minst lika nära. Puss och kram på dig....

Någonting jag älskar
Det är mycket det.....vad det gäller det sakliga så kanske det är ....nä, det blev blankt eftersom det är
så mycket

Vad jag önskar mig i julklapp
Hehe....det är det ingen som har råd med, men eftersom USA-resan kommer nästa år så ska det väl va
bidrag till den. Man kanske ska göra dragspelarna sällskap på stan......

Min största idol
Det är två, mina föräldrar.....vad skulle jag göra utan dem?

Var ifrån jag kommer
Född i Uppsala och bodde i Årsta fram till 5 års ålder ( 1978-1983 )
Björklinge 1983-1991
Eriksberg 1991-1998
Storvreta 1998-
Så det är spridda skurar.....

Min framtid
Ja, vad ska man säga. Jag är 33 snart så många drömmar kanske redan är uppfyllda men många finns kvar.

Varför jag bloggar
För att skriva av mig antagligen....när man var liten skrev man dagbok. Nu är det blogg som gäller.
Mest också för att dela med mig av valda delar av livet....

Det här får mig att må bättre
När allting går min väg och det faktum att jag har en varm famn att krypa upp i....

Detta ångrar jag
Och det tror ni att jag tänker skriva här......skämt åsido så förtränger jag vissa saker och det försvinner
ganska snabbt.

Kärlek
Har haft turen och haft en och samma i tretton(!) år nu och jag älskar honom fortfarande.
Puss på dig J!!!

Det här får mig på dåligt humör
När det går långt mellan måltiderna. Mitt blodsocker faller och humöret därefter....

Detta hatar jag
Lever, blomkål och kokta grönsaker....äter dock broccoli.

Om min storebror
Har inga syskon.....

Något beroende
Hehe....Hard Topping Saltlakrits till glass.....min nya passion, och jag får äta den själv....

Favorit serie/tv program
Det är ganska många i många olika kategorier...men för att nämna någon så kan jag väl skriva .....
" Små Mirakel " på Tv4 Fakta, onsdagar kl 19

Barndomsvän
Hmmmm......kommer knappt ihåg....