Powered By Blogger

tisdag 21 december 2010

Vill sova....

Tänk att få återvända till sängen och fortsätta sova. Har sovit dåligt i natt plus att jag nu har ont i ryggen.
Förhoppningsvis så ska jag väl få sova bättre natten som kommer annars blir jag knäpp.
Tänk er att först ha fått sova i nästan fyra timmar och senvakna till för att gå på toa.
När man sedan lägger sig ner för att somna om är det stört omöjligt för att man bara ligger och snurrar......
Lyckades få ett par timmars sömn till men skulle ha behövt några timmar till.
Ska nog gå och köpa Baldrian Dispert ( innehåller Valeriana som är avslappnande ) så att man blir så där härligt avslappnad och garanterat få sova i natt.

Det är ju inte det enda. Mitt busskort bestämde sig för att lägga av nu i morse. Det har krånglat lite av och till men idag var det tack och godnatt. Som tur var kunde jag åka ändå....gäller att vara känd bland förarna i stan. Men jag fick gå och byta det när jag kom in. Det visade sig funka på den ena sidan men om man vände på det var det dött. Så de bytte ut det.

Annars idag då?
Dessa förbannande helvetes verifikationer. Skulle ju behöva sitta med chefen idag men det kommer att bli lite svårt med tanke på att en av killarna just sjukskrev sig....så hjärnsläppet fortsätter. Ganska så förenligt med att jag är trötter idag.
Gubben, som för övrigt fortfarande var vaken när jag gick upp, tyckte att jag skulle lägga mig en stund.Visst, det skulle jag kunna göra om någon annan lagar mat och tvättar åt mig.
Ska ju tvätta upp det som finns samt min långkofta som jag ska ha på mig på fredag. Jag har verkligen inte tid att lägga mig och vila när jag kommer hem. Får bli en tidig kväll istället.

Sitter faktiskt i detta nu och funderar på om jag skulle ta och beställa Twilight-böckerna.....
Jag vet inte men det är lockande. Har ju hittat en del klipp på YouTube och blivit fast.....
Men jag måste vänta tills jag kommer hem för jag har inte lösen till CDON i huvudet.....ja, de har böcker också. Men man kan ju kolla runt och se vilka som är billigast.....kommer inte att beställa från Bokus dock. Då får man ta sig runt halva Stovreta för att hämta skiten och det har jag ingen lust med.......