Powered By Blogger

onsdag 24 november 2010

Verkar som det går åt sätt håll

För det första har jag med all sannolikhet lyckats ro iland ett heltidsjobb från den första februari nästa år...woohoooo!!!!
Har man tur eller har man tur...
Kommer att lägga sjukbidraget på is så länge och förhoppningen är att det ska stanna där.
Jag SKA kunna jobba heltid. Det är min ambition.

För det andra har jag hittat en gammal kompis som jag inte sett sedan första ring, eller det var hon som hittade mig rättare sagt. Jag har tänkt rätt mycket på henne och så dyker hon bara upp sådär.

Nu kommer ju alla goda ting i tre så vad kan nummer tre vara?
Det får väl visa sig.
Nu ska jag gå och lägga mig för att gå upp klockan tjugo över fem i morgon bitti.
Förhoppningsvis så ska det väl kunna gå att komma in till jobbet men det är inte att ge sig fan på.
Det ser inte allt för hoppfullt ute nu, men det kan ju ändra sig. Det ligger på snöröjarna att jobba satan så ska nog bussarna kunna gå. Bra plogning och halkbekämpning!
Men skulle det mot all förmodan skita sig så är det bara att ringa chefen och säga att tyvärr, kommer inte in till jobbet för det går inga bussar och tåg.....
Det har hänt mig en gång på 13 år som jag bott här ute att jag inte kommit in till jobbet p g a att inga bussar gick. Det ska inte vara fler gånger där.

Jag återkommer med en rapport om hur det gick

Natti natti!