Powered By Blogger

söndag 21 november 2010

Lite tidigt men vad gör det....

Jag har något att erkänna.
Det är en vecka kvar till 1:a advent men en stjärna och en adventsljusstake åkte faktiskt fram i går.
Det är mest för att jag ska slippa hålla på med allt i sista stund.
Faktum är att jag brukar ta fram juldekorationerna till just första advent så det börjar snart bli dags att ta sig upp på min nystädade vind (jag är så stolt över den) och ta fram de lådor som är däruppe. Resten står i klädkammaren här nere i lägenheten.

Idag då?
Får se om jag hinner få upp julgardinerna i datarummet....måste ta reda på all tvätt också samt att hinna duscha och tvätta håret innan det bär av in till stan. Vi ska fortsätta med att dokumentera gamla diabilder på med filmkamera hemma hos J´s mormor och morfar. Det är en del bilder att gå igenom......


Rättelser till gårdagen inlägg:

* Håkan är född 1966
* Stefan är född 1971