Powered By Blogger

söndag 28 november 2010

1:a advent

...och jag håller på med juldekorationerna för fulla muggar, fast jag kommer att ta det bit för bit.
Det är ett par ställen som måste städas först, och den lusten har försvunnit sedan igår.
Kanske den infinner sig senare, om jag har tur. Fast å andra sidan är det ett bra tag kvar till jul.

I morgon börjar en ny arbetsvecka och jag vet att morgondagen kommer att vara fylld med en hel del att göra med tanke på att bokslutet ska vara inne på tisdag och det är en del saker som måste kompletteras. Så allt annat kommer att få ligga åt sidan, i alla fall i morgon.
Det är när man håller på med detta som man märker hur mycket som misskötts och "lagts åt sidan".....hoppas bara att jag får ordning på sakerna.

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska borsta tänderna, gå upp med saker på vinden och sedan ner till affären. Sen parkera röven i soffan, efter att ha diskat förstås....