Powered By Blogger

söndag 1 november 2009

Planer inför morgondagen...

... är inte på något sätt avancerade.
Jag kommer att vara själv hela dagen då J jobbar.
Börjar väl antagligen med lite frukost, sen in i duschen och kanske börjar med att städa.
Har inte riktigt bestämt hur det kommer att bli.
I vilket fall som helst så kommer det att bli en del pluggande. Har två prov i veckan som kommer, på tisdag i Arbetsmiljö & Säkerhet och på torsdag i Finansiering & Kalkylering.
Det som oroar mig mest är ekonomiprovet....hoppas bara att det går bra.
Sen kan man ju hoppas att tristessen (pluggandet... ; ) bryts för en stund med att OnOff hör av sig och meddelar att filmen har kommit in. Då har jag en orsak att åka in en snabbis till stan.
Har bara en tid att passa och det är tvättiden klockan 18.

Förutom att hämta filmen så måste jag inhandla två dockor julrött broderigarn....annars kommer inte mitt stora broderi kunna bli klart.....

Så, där är mina planer för morgondagen. Få se vilken ordning det blir....