Powered By Blogger

måndag 23 november 2009

Så där lagom less nu....

Tror att det var i torsdags eller något det var något underligt på himlen.....man började undra vad det kunde vara för något. Det varade inte länge men det fanns där......
Någon som vet vad det kan ha varit?
En stund senare var det borta.....
Skämt å sido....solen lyste väl så där i en halvtimme, knappt det. Det var molnigt hela vägen in till stan på morgonen men när man väl satt ner under lektionen så var det mörkt ute igen....
Jag är så där lagom less på det....kommer knappt i håg hur solen såg ut...något som lyser tror jag att det är....

Annars har det varit ganska lugnt den senaste tiden.
Lyckades till min stora glädje och förvåning att klämma till med ett MVG i Arbetsmiljö- och Säkerhetskursen.
Fick även MVG i brand-arbetet...
Se på fan, jag kan jag med.....