Powered By Blogger

lördag 21 februari 2009

Inspirationen lyser med sin frånvaro

Känner mig inte ett dugg inspirerad för tillfället. Jag vet inte varför.
Men den kanske kommer tillbaka under dagen.
Annars är det lugnt just nu. Förhoppningsvis så kommer vi ut och gör någonting i stälelt för att sitta på baken och klia sig i naveln....vilket i sig kan vara ett alldeles utomordentligt alternativ till att klättra på väggarna.

Nästa vecka kommer det nog inte att hända allt för mycket.
Måndag: Gubben jobbar natt vilket betyder att JAG bestämmer över monstret till TV
Tisdag: Bokrean börjar. Har hittat ett par böcker som jag ska ev införskaffa. Om inte annat så ska jag försöka komma i håg den där förbannade överstrykningspennan som hela tiden lyckas glida ur mitt huvud. Får nog tejpa upp en lapp i pannan..... Jo, gubben jobbar natt.
Onsdag: Öhhhhh....en sådan dag. Kanske handla mat.
Torsdag: Förmodligen in till stan. Gubben på kurs hela dagen i Stockholm
Fredag: Gubben jobbar natt. Se ovan
Lördag: Se ovan
Söndag: Se ovan

Se där. Jag har i alla fall planerat lite...imponerade va?!