Powered By Blogger

tisdag 10 februari 2009

Författardrömmar, del 4

Ja, jag vet. Jag misskötte mig i går och kom aldrig tillbaka och skrev men jag glömde helt enkelt bort det och när det tillslut kom tillbaka till mig så låg jag i min sköna säng och hade precis släckt lampan. Kändes som om det inte var läge att gå upp, slå på datorn och skriva. Nej, då fick det hellre vänta.
Men nu ska jag snart skriva lite. Ska bara först ta mig ner till affären för att köpa det där satans diskmedlet som jag glömt de senaste gångerna jag varit ner....( minnet e bra men förbannat kort ) ;)

I dag ska jag försöka komma i håg att skriva ett par rader mer under dagen. Hoppas att ni har överseende med mitt dåliga minne och att ni får vänta.
Ska försöka komma längre i handboken och göra mina anteckningar. Skulle bra gärna behöva en överstrykningspenna, men som jag sa tidigare får nog det vänta.