Powered By Blogger

tisdag 17 februari 2009

Ett enkelt sätt att rengöra ett våffeljärn

Är det någon som har ett bra svar på det?
Känner för ett avbrott från författandet, i alla fall bloggandet om det och då kom jag på att skriva detta.
Upptäckte just nu när jag skulle rengöra vårt våffeljärn att fett tamejfan letar sig in där det är omöjligt eller i alla fall svårt att komma åt att göra rent. Varför inte uppfinna ett våffeljärn som är enkelt att rengöra alternativt att ta i sär så att det går att rengöra.

Snacka om löjlig fråga men frågar man inte får man inga svar.

Vet inte ens om jag kommer att skriva något på boken idag. Är trött som bara den efter att ha klivit upp strax före sex i morse. En annan e ju van att ligga och dra sig till tiotiden.....
Men nu har jag en del att fundera på. Var ju i Stockholm idag och diskuterade ett jobb med en handikappförening jag är med i. Det enda som det hänger på nu är det gamla vanliga; pengar.
Men jag hoppas att föreningen kan skrapa i hop så att det räcker till en helvtid alt heltid åt mig. Arbetsförmedlingen står ju beredda att gå in med olika former av stöd.
Vi får väl se hur det blir. Uppdatering kommer att ske, det lovar jag.