Powered By Blogger

måndag 11 augusti 2008

Godmorgon

Här sitter man och väntar på posten....tänkte försöka lösa middagsproblemet med Konsum-reklamen.
Eftersom man aldrig vet vad som finns där får middagen komma som en glad överraskning även för mig.
Hoppas på att det kanske finns billig färs så att middagen kanske består av köttfärssås och spaghetti.
Men man vet aldrig.
I övrigt så sitter jag och funderar på om jag ska starta RCT2 och fortsätta min bana....
Så ni märker att jag har min dag utstakad...förutom det faktum att jag antagligen kommer att sova en stund.
Det blev inte så mycket sömn i natt då min mage tyckte att jag skulle vara vaken. Det lät som det värsta åskväder. Just som när jag trodde att det gått över och att jag äntligen skulle få sova lite så började det igen. Jag tror jag lyckades somna någon gång vid 2-tiden i natt....och som vanligt sov jag som skönast när det var dags att gå upp. Så typiskt bara, men det är så det brukar vara.

Sen är det bara att konstatera att sommaren snart är slut. I helgen var det snudd på höststorm och det regnade vilket mina leder inte tyckte om. Ska jag vara ärlig så tor jag att det inte kommer att komma någon mer värmebölja. Kanske någon enstaka dag men inte en längre period.
Hoppas ju också på att få äta lite kräftor snart. Det är tänkt att vi ska passa på snart när de flesta kan.
Nu när "ororsmomentet" från Halmstad är ur bilden så kanske blivande Storvretabon och Tykes matte kan komma. Nån måste ju dricka cider i stället för mig....nej, bara skojade.

Hoppas att dagen blir fortsatt lugn.
Kom nu posten....