Powered By Blogger

torsdag 21 juli 2011

Kvavt, regn och ajaj i knät

Kvavt är bara förnamnet. Svettigt så fort man rör en enda muskel känns det som. Jag bara väntar på the big bang och gissa om vad det skulle behövas. Lätta på trycket lite så att säga.

Regn - ja, det började småskvätta lite när jag gick från stationen till jobbet. Nästan så där på gränsen om man skulle behöva fälla upp paraplyet eller inte.

Ajaj i knät - jag vete fan vad det är men det smällde till i höger knä när jag skulle sätta mig på en bänk vid en busshållplats. Det gör fortfarande ont när jag böjer det och belastar det, värst är det om jag gör det samtidigt.
Mitt högerknä brukar knäppa onormalt mycket när jag går uppför trappor men nu är det nästan tyst. Hoppas att det inte är något allvarligt. Blir det inte bra får man väl ringa HLM.