Powered By Blogger

onsdag 18 maj 2011

Länge sedan sist....

....jag vet....men ska skärpa mig. Lovar!!
Vad är det som hänt då???

* Man går och hoppas på att allting med jobbet löser sig.....men det ska det nog. Det är mycket nu med inkomna fakturor som inte kan betalas p g a att det inte finns pengar till det.

* Sju dagar....en hel jävla vecka....med ledvärk. Så länge har det aldrig hållt på förut. Det kulminerade igår i och med åskovädret som kom ( med dunder och brak ). Fy satan vad rädd jag var. Gick från Konsum hemma hem till oss när det bröt ut. Blixten och dundret kom nästan samtidigt. Fingrarna gjorde såååå ont och jag kunde inte böja dem. Det gör fortfarande ont men det är förmodligen just för att jag gått så länge.

* Kanske är det pengar på gång in....hoppas på att få lönen i god tid....kommer inte att ske, men man kan ju hoppas. Har en del mediciner som ska hämtas ut inför resan.

* Får skriva stoooora lappar till chefen innan jag åker för det blir han som måste ta tag i juni-lönerna, eftersom en annan befinner sig i Nevada-öknen då.....
Kommer att ha tillgång till dator så ni kan nå mig på Hotmailen.....