Powered By Blogger

fredag 7 januari 2011

Inspirationen flödar

...jo, den gör det. Huvudet är alldeles fullt av idéer som jag skulle vilja få ner på papper eller i laptopen. Då den är hemma så får det bli på papper. Känns som om det är lugnt idag med.
Jag hoppas dock att chefen kommer idag så att killarna får sina löner.....

Det var skönt att vara ledig igår med tanke på vädret. Det VRÄKTE ner och jag höll tummarna att J skulle kunna ta sig hem. Jag satt i mysbyxor och min stora sköna luvtröja som jag köpte i Santa Barbara 2006 och tittade på Greys Anatomy ( ja, det är sant, jag tittade inte på Twilight fast det ryckte i Twilighttarmen).
När jag satt med laptopen i går kom jag på vad jag ska önska mig i födelsedagspresent av J´s bröder; en kylplatta. Datorn blir så varm efter ett tag och jag som sitter med den i knät....
Annars har jag inte önskat mig så mycket....av mamma och pappa har jag sagt att jag vill ha bidrag till en diskmaskin. Det blir ju så dyrt att ta en genom UH så vi köper en egen och låter dem installera den.
Så vi får se hur det blir...

Chefen kom precis så nu blir det i alla fall till att betala lönerna....och en faktura på lite drygt 8000....hörs kanske senare