Powered By Blogger

söndag 7 mars 2010

Veckan som kommer

Måndag
Hundvakt. Ställde upp eftersom jag är ledig och ändå kommer att sitta framför tv:n och fortsätta med Grey´s och en hög med läxböcker. Nu har man ju en orsak att komma ut på långpromenad.

Tisdag
Skola hela dagen. Först marknadsföring och sedan Redovisning och Beskattning.
På lunchen ska jag försöka hinna till Myrorna på Sysslomansgatan för att kolla om herrkängorna är kvar som jag sett där. Till J.

Onsdag
Programhantering på morgonen, sedan möta J och eventuellt till Myrorna om kängorna finns kvar.
Sen dags för besiktning av bilen. Det finns nog ingenting att anmärka på där bortsett frår farmrutan som behöver bytas inom den snaraste framtiden och med all sannolikhet kommer de att anmärka på att vi har avtagbart drag som vi inte får använda.....vi vet!

Torsdag
Sovmorgon. Börjar inte förrän 12.45. Brukar äta i skolan så jag åker nog hemifrån strax före elva. Sen lite Redovisning och Beskattning. Måste komma i håg att meddela att jag behöver gå redan vid 10.30 på fredag.

Fredag
Gå tidgare var det ju ja. Jag ska på gymnastik via sjukgymnasten och ska vara där klockan 11.
Det är uppe vid Svartbäcken så tar man bussen vid halvelva så hinner man gott och väl.
Får väl ta med hemuppgifter så man får kompensera för bortfallet.


Så ser min vecka ut. Lördagen och söndagen tar jag inte med för jag har inte den blekaste om vad som kommer att hända förutom att jag kommer sova länge.