Powered By Blogger

torsdag 17 december 2009

Status 17 december

1. Nu väntar ledighet fram till 11 januari....tjoho!
2. Ont i vänster knä. Troligtvis en stukning helt enkelt.
Ja, man kan stuka ett knä...
3. Bok nummer tre färdig. Har börjat fila på nummer fyra.
Nu gäller det bara att få tummen ur och filkonvertera den första till PDF....
4. Diet fram till 23 december....det var ju snällt. Inget godis, ingen läsk
fast lite must har det faktiskt blivit, men inget godis...
5. Min nya favvo-serie: Berglin....så klockrena serier så att man skrattar häcken
av sig.
6. Mitt skrivbord är stökigt ser jag nu, men det gör jag något åt i morgon för jag
ska syna huvudkudden snart.
7. Förbannar husläkaren som inte vill skriva ut den enda fungerande värktabletten
som funkar mot ex huvudvärk och som dessutom funkar med mina andra...
Nä, måste beställa läkartid först. Har typ 2 tabletter kvar...
8. Kom just på den geniala idén...Naproxen finns ju faktiskt receptfritt!
9. Vintern har ju kommit....TJOHO (ett stort tjoho för det alltså).

Kommer kanske fortsättning på detta i morgon..