Powered By Blogger

söndag 18 oktober 2009

Seg söndag...

Gud, vad segt det har varit idag....
Somnade efter tre någon gång på söndagsmorgonen och gick upp igen vid halvelva på förmiddagen för då tyckte min mage att jag skulle gå upp så det var väl bara att lyda...
Efter det var det bara att starta undanplock av saker på matsalsbordet då det skulle monteras ner och bli kört till sopstationen någon gång under denna vecka vilket jag av erfarenhet inte tror kommer att ske....men, men.

Har fått till en så jäkla snygg utrymningsplan alltså...riktigt stolt över mig själv. Blir dock så att förklaringar mm. kommer att komma på ett separat blad men det tror jag inte kommer att vara något problem...ska fortsätta med detta under morgondagen....

Tror jag ska lägga mig nu....fortsätta läsa en otroligt spännande deckare.
Mord.net....kommer inte i håg just nu vad författarna heter....
Man kanske skulle ta och presentera ett par böcker här som ett par tips till er andra....kanske gör det i morgon också.