Powered By Blogger

torsdag 30 april 2009

Trotsade mig själv...

Ont har jag, i min lilla rygg. Tror faktiskt att det är som J säger, att jag har en mildare diskbrock...
Men vi får se....ska tillbaka till naprapaten på tisdag.
Men trots allt detta valde jag att idag plantera nästan allt som ska husera ute på balkongen i sommar.
Var ju till Plantagen i går och införskaffade det nödvändigaste till detta.
Två balkonglådor som faktiskt inte ska vara hem åt blommor. Nej, i den ena har jag sått isbergssallad och i den andra ska det få komma ner dill och persilja. Det kommer att ske om ett par dagar.
Sen har jag planterat.....ahhhh, hjärnsläpp....kommer inte på vad de heter...låt mig fundera en stund...

( ca 3 minuter senare)
Nu har poletten trillat ner. Hänglobelia och petunior.
Illa när man får sådana hjärnsläpp. Så jäkla irriterande det kan vara.

Snart ska jag börja med maten. Sen ska J åka och jobba. Hela natten. Han börjar 19.30 och slutar inte förrän fyra i morgon bitti.
Det kommer att bli grillad lax med pommes och kall bearnaisesås....