Powered By Blogger

lördag 26 juli 2008

Utmaningen antagen...

Jag har blivit utmanand....inte fullt så allvarligt som det låter, men jag ska svara på frågorna:

5 saker som finns på "att göra listan" idag:
1. Äta frukost...apelsinjos, fil med mûsli och en smörgås....
2. Tvätta håret....tar sin lilla tid
3. Spela RCT2 antagligen...fast man vet ju aldrig
4. Hem till svärföräldrarna å grilla kanske...
5. Spela minigolf...förhoppningsvis

Vad gjorde du för tio år sedan?
Oj....jag var 20, nyss flyttat hemifrån och ihop med sambon. Jag tror att det var i den här vevan jag fick njurinflamation, av en urinvägsinflamation och låg deckad. Utöver det så var det väl att ta hand om våra fyra månader gamla kattvillingar Missan och Murre.

Ställen du bott på:
1. Körvelagatan 24A i stadsdelen Årsta i Uppsala. Flyttade därifrån fem år gammal till...
2....Södra Långåsvägen 19A i Björklinge. Hyffsad då, men en jäkla håla idag.
3. Marmorvägen 3B i Uppsala (Eriksberg). Så lycklig jag var att slippa Björklinge...jag var grymt mobbad i Björklinge
4. Ärenutnavägen 7C i Storvreta. Första bostaden med sambon....
5. Ärentunavägen 5P i Storvreta. Nuvarande bostaden.....förhoppningen ligger i att jag får jobb så att vi kan få råd att hitta nåt annat.....

5 saker du skulle göra om du vore biljonär:
1. Köpa ett hus, helst här i Storvreta och det ska finnas en pool, helst.
2. Betala av alla skulder.
3. Åka till Volvo och beställa en ny bil åt gubben...V70 med automat, mobiltelefon, navigering, tonat runt om....en massa saker till. Jag tror att slutsumman skulle ligga på ca 500000.
4. Byta ut min garderob. Bara köpa nytt utan att känna begränsningar...
5. Skänka pengar till Cancerfonden.

Nu har jag ingen annan att utamana, men jag hoppas att det funkar ändå...


Annika