Powered By Blogger

fredag 17 juni 2011

Nästan klart

....med packningen alltså.
Ska dubbelkolla allting när jag kommer hem. Sen är det bara att stänga väskan och inte öppna den förrän i soliga Las Vegas någon gång på Söndag morgon svensk tid....

Här på jobbet har jag skrivit tydliga instruktioner för hur saker och ting ska göras när jag är borta.
Ordagranna instruktioner punkt för punkt........har man en chef som behöver utrustas med GPS så är det lika bra att ta det säkra före det osäkra.

Vad har jag kvar att göra då?

1. Köpa Lactase ( för att kunna ta en glass eller två där borta utan att behöva ha nära till en toalett.
Det är så med jag och icke laktosfria varor. Blir det för mycket , dröjer det en stund sedan är det magknip från helvetet som gäller och en halvtimme minst på dass.

2. Köpa antioxidanter till J, i brusform. Tänkte kolla hälsokostbutiken innan jag åker hem.

3. Köpa en Allers eller liknande så man slipper det i morgon. Visserligen har vi en stund på ARN innan planet går men ändå. Har lite kontanter i plånboken.

4. Appropå plånbok, ska byta mot en annan, samma som jag hade förra gången när vi var i USA.

5. Packa kartan med avslappnande piller som jag har kvar hemma. Lika bra det.

6. Dubbelkolla handbagaget så att allting är med.


Tror jag har kommit i håg allting.....återkommer nog en gång innan liftoff......kanske på ARN i morgon om jag bara kommer på hur man mobilbloggar....lyckades inte med det i morse....