Powered By Blogger

måndag 11 april 2011

Seg period

Men det kan ju å andra sidan bero på att det är måndag och då brukar ju alltig kännas så otroligt segt. Man har ju liksom ingen vidare lust att gå upp tidigt en måndag morgon, speciellt när sambon ligger bredvid och snarkar.....satan så avis jag blir. Till detta kan ju tilläggas att vädret är ganska trist men det är i alla fall hyffsat varmt. I dag kommer vinterjackan att tvättas för att sedan hängas undan...tjoho....snart är det sommar!!! Jag kommer mer och mer överens med min nya mobil. J skrev ut manualen i helgen på jobbet och man kan förstå att de inte skickade med den i kartongen. Den är på 215 sidor typ!!! Herrejävlar vad jag har att läsa...... Ryggen har jävlats ett tag och i torsdags var jag till naprapaten. Fick konstaterat en blödning i ryggen på höger sida vilket antagligen finns kvar sedan jag halkade sist. Ska träna men inte mer än promenader nu så här i början. Måste komma igång med trappmaskinen och lite stretchövningar med pilatesbollen. Kan nog hålla mig skadefri om jag stärker upp ryggmusklerna lite mer......