Powered By Blogger

måndag 21 mars 2011

Uppdatering, eller vad man kan kalla det

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera här men nu ska jag ge mig på det....
Det är ju ganska lugnt just nu...har just pratat med 3 om att köpa loss abonnemanget och det var billigare än jag trodde. 664:- inkl uppsägningstid........så få säga det till J då det är han som står för abonnemanget.

Det förbannade helvetes snöovädret som kom i fredags ställde till det....det var inte så farligt ända fram till porten hemma när jag kom hem.....en liten jävla snötäckt kant gjorde att jag stukade foten.....det är bättre nu men inte bra.....
Alltid är det något. Ska trots det försöka komma i gång med liten trappmaskin hemma.
Kom på den ljusa idén att ta en 10-15 min på den varannan dag före jag hoppar in i duschen på kvällen. Men det hänger ju på hur foten känns.........

Sen är det ju måndag och man har ingen som helst lust att sitta här på jobbet. Men det brukar ge sig framåt onsdag.....