Powered By Blogger

onsdag 22 december 2010

Kylan går in i märg och ben...

...och det är fanimej bara förnamnet. Hade jag tänkt lite längre hade jag nog tagit de otroligt fula men funktionella snowjoggers jag har hemma. De är i alla fall varmare....
Fast jag har på mig tubsockor och ovanpå det ett par rosa raggsockor (som om det skulle göra fötterna varmare), så jag borde inte frysa, men det gör jag. Det känns att det drar från golvet någonstans....

Dagens förehavanden då....

* Det är så lugnt att jag tar mig tid att sitta här och uppdatera er om mitt genomfrusna leverne...

* Ska försöka klura ut hur man gör en manuell verifikationsregistrering......nån som kanske inte vet vad det är? Jo, det är när man gör t.ex. en överföring från pg-konto till ett bankkonto, som jag nu gjort....det måste registreras i bokföringssystemet och jag har inte det blekaste aning om hur man gör....så jag tänkte kolla om jag kommer på hur man ska göra.

* Ska åka med den andra bussen hem, dvs. 115 för jag ska hämta ut nästa försändelse med Elvis-album som kommit......förhoppningsvis så kanske mina böcker hinner komma med. Skulle dock tippa på att de kommer till vårt närmaste utlämningsställe, Palmen.

* Måste komma ihåg att handla maten för idag och i morgon. Idag ska det bli någon form av kyckling, vet inte vilken form det kommer att bli. I morgon blir det något så delikat som färdigmat. Men det är för att det ska gå fort då vi ska iväg runt femtiden.....

* Påminnelse till mig själv: GLÖM INTE ATT KÖPA DISKMEDEL FÖR FAN!!!!