Powered By Blogger

måndag 30 augusti 2010

Snart september....

Man märker att hösten hänger utanför dörren. Det är höst när moi lägger täcket i påslakanet och det gjorde jag för en vecka sedan. Det är bara så mysigt när man fryser om natten och bara krypa in under täcket och bli varm och gosig.

Veckans schema är ganska enkelt att skriva:

Måndag: Handla någon gång under dagen. J har inte gått upp än och en annan sitter fortfarande i morgonrocken och har vissa funderingar på att borsta tänderna och duscha.

Tisdag: Kommer antagligen att åka med J in till stan bara för att ha något att göra. Förhoppningsvis så hör SIUS av sig och vi ska då göra en sak som fortfarande är lite hemlig då jag inte vet hur det kommer att gå.

Onsdag: Se tisdagen....inspirerande va!

Torsdag: Åker med J in till stan för att göra mitt 4:e naprapatbesök. Den här gången måste jag betala fullt dvs. 480:- men förhoppningsvis så är det på väg att bli bra nu.

Fredag - Söndag: Har inte den blekaste om vad jag ska göra här...