Powered By Blogger

söndag 1 augusti 2010

Ingen bra kombination

1. Den solen som fanns när man gick upp lyser nu med sin frånvaro.
2. Det börjar bli oroväckande mörkt norrut.
3. Det är kvavt och blåser....

....vilket kan betyda att det kommer att börja åska vilket inte är någon bra kombination med tanke på att jag är lite åskrädd....

Nåja...har idéer till en ny bok i huvudet så jag får väl ta å börja med den. Den jag håller på med är snart klar. Blev ganska så kort med tio kapitel.
Den nya har poppat upp i och med att jag hittat en del ....låt oss säga romantiska klipp på YouTube.
Inte för att jag tittar på Days Of Our Life idag, vet inte ens om det går i Sverige längre, men man får kolla dessa klipp bland alla det som finns:





För att återgå till verkligheten, så ska jag nu äta lite lunch och fortsätta med planerna på den nya novellen.....