Powered By Blogger

fredag 18 juni 2010

Dagens väder.....och lite annat smått och gott

Stod i godan ro och diskade lite när jag höll på att hoppa ur morgonrocken. Världens åskknall!
Då kom jag på att det var nog en blixt jag sett i ögonvrån ett par sekunder tidigare.
Men det blev bara en.....nästan så att man blev lite besviken...(ska jag säga som är åskrädd)...

I brist på annat tänkta jag uppdatera er lite med lite favoriter:

1. Favoritböcker
Svenska deckare har kommit att bli en favorit. Suger i mig så fort jag kommer över något

2. Favoritfilm
Oj.....fortfarande ligger Pearl Harbor på topp....

3. Favoritkanal på tv
Tv4 Fakta ligger i topp, det måste jag erkänna.

4. Favoritmat
Något som jag faktiskt kommer att få njuta av på torsdag kväll nästa vecka;
Jensens revbensspjäll med cole slaw, pommes och extra vitlökssmör.

5. Favoritdricka
Dricker gärna mineralvatten nu när det är varmt, men annars föredrar jag cola zero eller pepsi max...

6. Gör när jag har tråkigt
Skriver gärna på någon novell. Är inne på en handskriven just nu men annars använder jag min lilla Acer. Sen broderar jag gärna. Hoppas på att en dag kunna göra verklighet av min affärsidé.