Powered By Blogger

lördag 3 april 2010

Glad Påsk kanske man ska säga

Idag väntar en påskmiddag hemma hos svärföräldrarna.
Hoppas att det blir ägg och sådant...men det visar sig.
Idag är det också andra dagen med fint väder, vilket jag hoppas att det fortsätter så.
Med tanke på lederna....

Veckan som kommer har jag inte den blekaste aning om vad som kommer att hända under....
Jag har ju lov!!!!
Måndagens träning är ju inställd eftersom det är helgdag men på onsdag är det dags för det igen.
Då kommer jag dessutom upp i frikort i sjukvård.
Praktiken börjar också närma sig.
Onsdagen, veckan efter lovet ska jag ut till Arlanda på besök, få träffa de jag ska jobba med osv.
Det betyder att den sista lektionen i data försvinner för min del. Det var den enda dagen som funkade.
Tisdagen är fulldag i skolan, och bland annat så får vi väl tillbaka provet vi gjorde i torsdags så den vill jag vara med på. På torsdagen ska jag till tandläkaren på morgonen och laga en tand
(en bit som gått ur). Så då var det bara onsdagen kvar.
Ska ju träna på eftermiddagen så J får ta min träningsväska och lägga i bilen, och jag måste komma i håg extranycklarna till bilen så att jag kan hämta väskan när jag kommer tillbaka till Uppsala. Vet ju inte om jag hinner tillbaka innan J lämnar Fjalar.

Det där jättebilliga *ironi* tåg/busskortet ska inhandlas troligtvis nästa vecka eller i början av veckan därpå. Tur att mamsen kan hjälpa till.