Powered By Blogger

söndag 28 mars 2010

Den här veckan som gått

Måndag:
Träning 15.00 annars inget vettigt gjort.

Tisdag:
Heldag, den sista på denna utbildning. Vi fick sitta och hitta på en bra slogan till våra produkter/tjänster som vi ska marknadsföra och jag lyckades faktiskt få till en som läraren gillade
"Hembroderat - För er som vill ha något nytt"
Eftermiddagen satt vi oss och svor över övningsprovet som belv en katastrof för alla i klassen i stort sett. Ser inte fram emot stora provet, som vi fick flyttat till torsdag veckan som kommer.

Onsdag:
Förmiddag, första lektionen med bokföringsprogrammet.
Lunch i skolan och sedan träning på eftermiddagen. Det går faktiskt bättre och bättre.

Torsdag:
Förmiddag, ansra lektionen med bokföringsprogrammet.
Dag ett med ledvärk. Har kommit av och till de senaste dagarna men denna dag var det mer konstant.

Fredag:
Lektionsledig.
Dag två med ledvärk.
Skickade ett mail till Landstinget och frågade om det finns möjlighet att hitta en annan läkare som är villig att gå vidare med att försöka ta reda på vad det som egentligen kan vara problemet med mina leder. Få se om det kommer något svar. Min egen husläkare verkar vara motsträvig på något sätt.
Tvätta på kvällen. Ett illa tvunget måste.

Lördag:
Åkte med J in för att ta tjuren vid hornen och ta bussen till nyöppnade MediaMarkt. Jag var inte själv om den idén. Dra åt ******* vad med folk det var. Var bara att ta det jag skulle ha och fort som fan ut därifrån. Ljudnivån på liveuppträdandena var inte av denna värld. När jag kom där i från var det Boney M som skulle uppträda.
Dag tre med ledvärk.

Söndag:
Åker med J in för att sedan ta mig upp till päronen.
Ikväll kommer jag med all sannolikhet att sitta framför tv:n och titta lite på kommande prov samt bara slappa. Middag behöver jag inte tänka på...skönt.
Dag fyra med ledvärk.


Kommande vecka ser för närvarande ut som följer:

Måndag:
Eventuellt in på förmiddagen för att möta klasskamrater och sitta å plugga, men inget är klart ännu.
Eftermiddag träning

Tisdag:
Sovmorgon.
Eftermiddag lektion med det ämne som vi ska ha prov i, nämligen Redovisning och Beskattning.
Vi skulle ha haft provet denna dag men som sagt var blev det flyttat.

Onsdag:
Förmiddag lektion tre med bokföringsprogrammet.
Eftermiddag träning.

Torsdag:
Förmiddag lektion fyra med bokföringsprogrammet.
Eftermiddag prov.

Fredag:
Ledig. Röd dag (långfredag)

Lördag:
Påskafton. Middag hos J´s föräldrar.

Söndag:
Påskdagen. Här vete fan vad som kommer att hända.