Powered By Blogger

söndag 31 januari 2010

Det var ett tag sedan...

...det har hänt lite sedan sist.
Jag har bara inte tagit mig för att uppdatera här.
Skolan har kommit i gång igen med den tyngsta delen, med ekonomi.
Jag har också tagit ett par beslut som förhoppningsvis innebär förändringar...

1. Jag ska försöka få fart på min idé som innebär att driva en egen hemsida.
Det är dock hemligt än så länge. Ett par utvalda vet.

2. Det första steget bort från en viss förening har tagits. Är bara så trött på allt skitsnack och alla tummarna som inte kommer ur en viss anatomisk öppning.

Annars har det varit rätt lugnt.
I morgon är det marknad som gäller och sen skola resten av veckan.
Har kommit på att jag och ekonomi går ganska bra i hop ändå. Vi skrev ett övningsprov av två i förra veckan och jag lyckades smacka till med ett MVG....var tvungen att dubbelkolla så att det stämde.
Hoppas att det går lika bra på det riktiga provet i veckan som kommer....