Powered By Blogger

lördag 19 december 2009

Uppdatering igen då....

21. Känner mig så där lagom inspirerad....inte! har liksom inte lust med någoting för tillfället.

22. Har jag städat skrivbordet? Nej, det har jag inte. Varför kan man ju fråga sig.

23. Göra idag då? Inte den blekaste aning. Vet inte ens vad vi ska ha till middag.
Med andra ord så måste man lösa den eviga frågan ovanpå allt....

24. Hungrig....ska man ta och göra något åt det kanske? Gorby´s i frysen och så kan man vara lite nyttig med lite gurka till.

25. Har sett ut min nya mobil....om jag någonsin får den i min hand är en annan femma.
Ungefär lika sannolikt som vi någonsin får sitta i en ny bil....

26. Märker ni vilken optimist man är.....

27. Knät, ja.....fortfarande ont men det är bara att halta vidare.

28. ....nu vet jag inte vad jag ska skriva....tappade tråden

29. Fortfarande tomt....värre än vanligt då alltså. Det ekar nästan.

30. Nähä, verkar som det inte kommer mer så jag säger väl hej då....