Powered By Blogger

fredag 13 mars 2009

Dagens handlingar

Man har ju landat nu....fast har fortfarande lite svårt att fatta att vi verkligen vann 10.000.
Idag har jag varit på Handelsbanken och löst in lotten. Gick därifrån med 10.000 i femhundringar.
Vidare till Swedbank för att sätta in dem på kontot. Lite behöll jag som fickpengar.
Vidare köpte jag en tårta och en kanellängd till gubbens kollegor. Sen så gjorde jag lite andra saker som att ladda busskortet och köpte en liten dajmtårta till mamma och pappa. Vi ska bjuda gubbens föräldrar på något när svärfar kommer hem från sjukhuset. Känns bättre att vänta.
Till middag var det nästa givet att äta lite finare så de blev för min del pikilia (blandade grekiska rätter) och gubben tog sin favorit B & W.

Snart ska jag gå till sängs för att vila min rygg som inte verkar vilja bli bra. Det är tydligen lite svullet enligt gubben som smorde in smärtstillande gel.
Kanske det i alla fall hände något när jag halkade i förrgår. Vred till ryggen eller något.
Förhoppningsvis så ska det väl vara bättre i morgon.