Powered By Blogger

fredag 13 februari 2009

Inga författardrömmar idag....bara några ord

...satt ju iofs och skrev lite i går men jag hoppas på mer inspiration idag.
Har en sjuk gubbe hemma, fortfarande. Han har en feber som går som en jojo. Ena stunden så är det 37,5, andra stunden så är det uppe i 38,6. Å så ner igen.
Lite skumt är det.
Så jag ska nog inte komma med mina ömma leder idag...

Ska hämta ut min medicin idag. Men jag skulle bli mycket förvånad om allting finns hemma. Det är alltid en eller båda som behöver beställas hem vilket då innebär att jag kan hämta det tidigast tisdag. Den ena medicinen är det ingen större fara med, men den andra tog jag sista av i morse, mina muskelavslappnande.
Ja,ja. Det visar sig väl. Undrar om jag kommer att komma ihåg alla de utrensade gamal medicinerna som jag tänkt att ta med de senaste gångerna jag skulle till apoteket. Men med mitt goda minne ständigt frånvarande så kommer de nog att hänga kvar i köket. Fast å andra sidan så skulle jag kunna ta å hänga det på ytterdörren. Då är det nog ingen större risk att jag glömmer.
Ska vi tro på det?

Återkommer om detta.