Powered By Blogger

söndag 20 december 2009

Hallllåååå...nu e det jag igen

31. När jag gick upp snöade det på rätt bra ute. En liten del av mig gjorde en liten segerdans där på vardagsrumsgolvet.....inte fysiskt då alltså.

32. Julskinkan är nu klart och invigd för den delen. Dagens lunch, ett par skinkmackor.

33. Längtar till den inlagda sillen. Julbordets höjdpunkt.

34. Har fortfarande inte städat skrivbordet, men är faktiskt på god väg. Lite har jag plockat undan....men bara lite.

35. Knät är i alla fall bättre, men inte bra.

36. Morgondagens förehavanden: Tvätta klockan 10. Sen kanske jag städar skrivbordet.

37. Hoppas på ett liiiitet snöoväder så att man kan lyssna lite på scannern.
Bussar som sitter fast lite här och var.....är man inte med på bussen själv så kan man ha lite roligt utav det. Har faktiskt aldrig varit med på en buss som fastnat, visst slirat lite med kommit loss för egen maskin.

38. Snart få in J i duschen och sen upp till svärföräldrarna och äta. Har gjort en kattleksak till med kattmynta i....det finns inget roligare att se än en katt med en leksak fylld med kattmynta.....

39. Är lite seg i kolan idag....vet inte varför dock. Kanske för att kroppen har "lagt" av nu när det mer eller mindre är ledigt fram till 12 januari.

40. Har tre dagar på mig att få klart en julduk....ska vara klar med den på julafton, minst....får sy utav bara attan....