Powered By Blogger

måndag 21 december 2009

Fortsättning

41. Tvättat idag. Traska fram och tillbaka från tvättstugan när snön vräker ner....
Men jag ska inte klaga. Jag har ju längtat efter snön och mer kan det gärna få komma.

42. Snart klar med duken. Kommer förmodligen bli klar under morgondagen...

43. Snart julafton....äntligen lite heminlagd sill!

44. På onsdag är det stan som gäller. Ska köpa de sista klapparna, sen är det meningen att jag ska göra mamsen lite sällskap när hon ska upp och trängas med bilar vid Gränby Centrum. Förhoppningsvis så ska det väl gå vägen.

45. Har fått för mig att kolla efter en tomteluva med lite kvalitet, helst en sådan här lång variant....

46. Nä, det får bli en kort variant idag. Uppdaterar mer i morgon. Kommer antagligen inte att ha något speciellt för mig.