Powered By Blogger

söndag 2 maj 2010

Det var ett tag sedan...

Ny månad och det verkar sannerligen som om våren har kommit. Nu kanske man vågar hänga undan vinterkläderna. Försök nummer två blir det då. Sist jag gjorde det kändes det så säkert att de kunde hänga kvar uppe på vinden men där bedrog jag mig. Det kom ett ordentligt bakslag och det var bara att gå upp och hämta sakerna igen. Men nu ska det väl vara säkert tycker jag.

Snart går jag in i sista praktikveckan. Kände redan från början att tre veckor skulle vara för lite och jag har redan frågat om det skulle finnas möjlighet att fortsätta men troligtvis kommer det inte att gå då det inte finns resurser till handledning.
Men jag kommer att lämna in intresseanmälan för vissa avdelningar att jobba på, så får vi se vart det leder.
Har inte fått ihop den än men den kommer.