Powered By Blogger

onsdag 30 december 2009

Nummerfri uppdatering

Orkar inte sitta och numrera uppdatering/det som hänt....men en liten kort (nja, man vet aldrig hur detta slutar) uppdatering kan jag väl bjuda på:

Sitter och förbannar husläkaren så där lagom mycket. Försökte få ett nytt recept på Naproxen (värktabletter för ryggen och som även funkar mot bl.a. feber) och mina muskelavslappnande Paraflex men det gick inte. Har gått bra fram tills nu, att boka receptet på nätet, men nu vill de att jag kommer på ett besök. Så på torsdag nästa vecka ska jag dit....
Vad jag verkligen skulle ha behövt Paraflexen nu. Har en kvar och den tänker jag ta nu i kväll för att slippa det värsta i axlarna i natt.

Tillfälligt hjärnsläpp....tomt i huvet....värre än vanligt.

Sista dagen på året i morgon då....
Förväntningar? Givetvis att få ett jobb....och få min operation. Nackdelen med att ha värken i framför allt axlar och rygg ( ryggen är en skada från förra vintern/våren ) är att man inte är speciellt pigg på att ta sig ut och försöka motionera....
Ska försöka få en remiss till en naprapat som är ansluten till högkostnadsskyddet....fast egentligen skulle jag ha velat gå till min naprapat men han är privat och tar 500 bagis....genom Primärvården blir det bara 80.
Få se hur det blir med den saken.

Nej, nu ska jag ta lite yogurt så att Paraflexen inte ställer till med problem.
Jag måste ta den med något i magen för att inte systemet ska braka i hop...
Ska försöka titta in igen i morgon....